Vrijwilligers vacature alert!

Locatie: Bennekom, Nederland

Type: Vrijwilligerswerk

Uren: 2 uur per week

Helaas gaat onze gewaardeerde social media beheerder en website ontwerper/beheerder ons verlaten. Daarom zijn we op zoek naar een enthousiaste en toegewijde opvolger om ons team te komen versterken als Social Media en Website Beheerder bij Dorpsraad Bennekom.

Vereisten:

• Bekendheid met Bennekom (liefst woonachtig) en affiniteit met de Dorpsraad Bennekom.

• Ervaring met of bereidheid om te leren werken met Wix.

• In staat om consistent actualiteiten te posten op onze social media kanalen (Facebook en Instagram).

• Beschikbaarheid om 1 keer per maand deel te nemen aan onze maandelijkse vergadering (die doorgaans plaatsvindt op de eerste of tweede maandag van de maand).

• Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk.

Wat bieden wij?

Je komt terecht in een hecht en gevarieerd bestuur, waar iedereen een unieke achtergrond en interesses heeft, maar allemaal met het belang van Bennekom voor ogen. Nieuwe bestuursleden komen zelden voor, waardoor we een stabiele en betrokken groep vormen. En om onze banden te versterken, organiseren we jaarlijks een gezamenlijk etentje bij een lokale ondernemer.

Functieomschrijving:

• Bijwerken en up-to-date houden van de agenda op de website.

• Delen van actualiteiten en belangrijke evenementen op social media.

• Delen van inkomende artikelen, bijvoorbeeld via Bloemrijk Bennekom, op onze blog.

Je bent gemiddeld ongeveer 2 uur per week bezig met deze taken, exclusief één avond per maand voor de vergadering, die gemiddeld 2,5 uur duurt.

Maak je geen zorgen als je nog niet alle vaardigheden bezit. Onze huidige social media beheerder zal je 'inwerken' en je alle benodigde knowhow bijbrengen.

Stuur je motivatie vóór 15 mei 2024 naar info@dorpsraadbennekom.nl of kom naar onze algemene ledenvergadering op 13 mei om kennis te maken met het bestuur!