Meld uw AED

De gemeente Ede heeft in het huidige bestuursakkoord opgenomen dat ze een dekkend AED- netwerk faciliteren. De gemeente geeft aan dat dit alleen mogelijk is samen met o.a. de dorpsraden.

Om te bepalen wat er nodig is in Bennekom willen wij inventariseren hoeveel AED’s er in Bennekom zijn en wat de eventuele beschikbaarheid is.

Er zijn een aantal AED’s aangemeld bij het landelijk oproepsysteem welke actief wordt als er een reanimatiemelding komt via 112. Van deze AED’s is bekend waar ze hangen en wat de beschikbaarheid is. Voor veel AED’s is dit nog niet bekend.

Daarom een oproep aan alle dorpsgenoten en bedrijven/verenigingen om u aan te melden als u een AED heeft. Dat kan via het onderstaande contactformulier.

Wij nemen dan contact met u op. Alvast bedankt voor uw reactie.

Bedankt voor de inzending!