za 12 nov

DVO

Bennekom for Zambia

Zaterdag 19 november, tijdens de thuiswedstrijd tegen KCC/CK Kozijnen, zal met ‘Bennekom for Zambia‘ actief zijn bij DVO.

Bennekom for Zambia

Tijd en locatie

12 nov 2022, 19:00

DVO, Achterstraat 1, 6721 VM Bennekom, Nederland

Over het evenement

Zaterdag 19 november, tijdens de thuiswedstrijd tegen KCC/CK Kozijnen, zullen we met ‘Bennekom for Zambia‘ actief zijn bij DVO.

Wij zijn een groep van 26 jongeren uit Bennekom. Met deze groep gaan wij volgend jaar in juli bouwen aan verandering. Dit gaan we doen door klaslokalen te bouwen in Zambia, Afrika. Deze lokalen gaan wij samen met hen bouwen, zodat zij uiteindelijk een plek hebben die echt bedoeld is om te leren. Zo bieden we hen een helpende hand, op weg naar een betere toekomst.

Werken aan verandering gaan we ook doen door middel van allerlei acties die we organiseren om het geld voor de klaslokalen bij elkaar te halen. Denk aan kerststollen verkopen, klussen voor de ander, samenwerking met basisscholen en het helpen van Sinterklaas. Ook voor deze acties kunt u opgeven (check hiervoor de social media-accounts).

Op zaterdag 19 november zijn we bij DVO actief. We verkopen oliebollen in het clubhuis voor dit goede doel. Verder zullen we de hele dag achter de bar helpen en gaan we in de rust van het eerste tegen KCC met collectebussen rond.

Je kunt ons herkennen aan onze rode shirts, dus voor vragen en opmerkingen kunt u altijd een praatje komen maken. Wij hopen dat ook u een steentje bij kunt dragen, al is het maar door ons te volgen op de social media-accounts of door over ons te vertellen bij uw buren.

Tekst: Bennekom for Zambia

www.dvo-korfbal.nl