zo 16 apr

De Ontmoeting

Benefietconcert voor Stichting Metakids

Zanger Jan Pos uit Rosmalen wil de stichting Metakids financieel steunen door benefiet concerten te organiseren én uit te voeren. Deze keer vindt een benefietconcert plaats in Bennekom.

Benefietconcert voor Stichting Metakids

Tijd en locatie

16 apr 2023, 14:00 – 16:00

De Ontmoeting, Emmalaan 1, 6721 ET Bennekom, Nederland

Over het evenement

Metakids” is een stichting van ouders van kinderen die lijden aan een metabole (stofwisseling) ziekte. Het gaat om een erfelijke ziekte en is een van de grootste doodsoorzaken bij kinderen. Als deze kinderen niet op tijd worden behandeld zullen de meesten de leeftijd van 4 jaar niet bereiken.

Bij een metabole ziekte gaat er iets mis in de chemische fabriek van het lichaam door een foutje in het DNA van de ouders. Voedingsstoffen worden slecht opgenomen en de afvalstoffen niet voldoende afgebroken met ernstige onomkeerbare schade aan de organen.

De zanger Jan Pos (bas) uit Rosmalen wil de stichting financieel steunen door benefiet concerten te organiseren én uit te voeren.

Wilt u bij het concert in Bennekom aanwezig zijn? U kunt zich opgeven via: jan.pos1939@gmail.com